Blåbärsris är favoriten

Dåligt uppdaterande den senaste veckan… Har varit så otroligt trött, nästa varje dag är jag kommit hem från skolan så har jag somnat och sovit ca två timmar, sedan plugg och dags att gå och lägga sig igen, repeat. Har varit trött och hängig så tror det är någon förkylning eller liknande. Har även så mycket i skolan, fyllt kalandern med minst ett prov varje vecka fram till sommarlovet, men har också praktik i tre veckor.

 

 Regnbåge över stallet

 

 

Idag red jag iaf ut på Frejson, hon var alldeles lagom pigg men skulle hela tiden proppa munnen full med gräs, granris eller blåbärsris… Hon tog det hela som en matresa kan man säga, men vil inte sitta och slita i munnen hela tiden, det blir ett dilemma det där…

 

Nästa gång blir på måndag, denna helgen ska jag ta det lugnt, övningsköra och plugga.

 Från i måndags då vi red i skogen











Kom ihåg mig?
Mitt namn är Fanny, jag är 18 år och bor utanför Norrköping.

Jag har tidigare varit på en Connemarauppföning där jag kärade ner mig i en häst vid namn Messi. Han är en one in a lifetime häst och jag saknar honom oerhört mycket.

Nu tar jag hand om Freja aka Frejson som är 25 år, men shhh säg det inte högt för det vet hon själv inte om. Mer information om henne kommer, jag har inte lärt känna henne tillräckligt än.

Men här kommer ni få ta del av mina åsikter och tankar, hoppas det faller dig i smaken ;)