Mystur

Blev en sådan fantastisk tur i skogen idag, Freja var pigg och glad och ville mest galoppera, vilket vi gjorde en del när det blev bra väg, men annars red vi runt i skogen i det fina vårvädret -Underbart!
 
 

Visste ni förresten att jag har nästan tre mil till stallet, och eftersom jag inte tagit körkort än måste jag ta mig dit kollektivt, det tar mellan 1-1,5 timme enkel, alltså 2-3 timmar totalt på bara att åka buss, det är segt, men värt! ;)

Och för att åka hem måste man gå över E22:an, vilket kan vara lite lagom farligt om det är rusningstrafik… Och som idag missade bussjäveln att stanna vid hållplatsen, utan stannade längre bort så jag fick ge mig ut på E22:an och springa, för att jag var tvungen att åka med den bussen, och det busschauffören har att säga är ”Oj förlåt”, Han har liksom ett jobb…. Stanna vid hållplatserna… 



Katie    •     •   http://novembermedn.blogg.se

Härligt att våren är på g nu =D Låter inget vidare för dig att springa över den stora vägen! Usch usch! Förstår att resevägen är helt okej, vad gör man inte för att komma till stallet =D










Kom ihåg mig?
Mitt namn är Fanny, jag är 18 år och bor utanför Norrköping.

Jag har tidigare varit på en Connemarauppföning där jag kärade ner mig i en häst vid namn Messi. Han är en one in a lifetime häst och jag saknar honom oerhört mycket.

Nu tar jag hand om Freja aka Frejson som är 25 år, men shhh säg det inte högt för det vet hon själv inte om. Mer information om henne kommer, jag har inte lärt känna henne tillräckligt än.

Men här kommer ni få ta del av mina åsikter och tankar, hoppas det faller dig i smaken ;)