SnickSnack

Visste ni att jag fyller 18 idag(torsdag), shit gammal nu… :P ;)

 

Men det var inte det jag tänkte blogga om, för i tisdags fick jag testa på att vara veterinär lite mer på riktigt. Jag går ju som sagt Djursjukvård på gymnasiet, så jag var med skolan veterinär Bengt röken(Han som alltid var med på djursjukhuset på tvn då dem ar på Kolmården), han har ju varit en barnidol så det är ju lite coolt :P

 

Men det var roligare än vad jag trodde, fick vara med och titta/assistera vid kastrering, sterilisering, avlivning, vaccinering och även titta när han tog bort tandsten. Dock när jag skulle vaccinera en katt så råkade jag sticka mig själv i fingret vilket resulterade i en himla massa blod, klantig som jag är…

 

 Sune, min kanin :´)
 
 
Min katt(Ester) har gått och blivit skendräktig, trots att hon är steriliserad. Hon är extremt jobbig och bär runt på allt, mina strumpor ligger lite vart som helst tack vare henne... Hon försökte även bära runt på min andra katt Elsa som äger 5kg, såg väldigt kul ut.... xD Vi tror att hon blivit såhär för att vi tog hem en kattunge för någon månad sedan, det blev helt fel i hennes hjärna då :P


Tuva    •     •  

Grattis på födelsedagen! Själv fyller jag också år idag, 13 år... C:

Svar: Tack! :DHaha vilket sammanträffande, grattis :)
fanzyy.blogg.se










Kom ihåg mig?
Mitt namn är Fanny, jag är 18 år och bor utanför Norrköping.

Jag har tidigare varit på en Connemarauppföning där jag kärade ner mig i en häst vid namn Messi. Han är en one in a lifetime häst och jag saknar honom oerhört mycket.

Nu tar jag hand om Freja aka Frejson som är 25 år, men shhh säg det inte högt för det vet hon själv inte om. Mer information om henne kommer, jag har inte lärt känna henne tillräckligt än.

Men här kommer ni få ta del av mina åsikter och tankar, hoppas det faller dig i smaken ;)